• intestazione

prismlab hè statu sceltu in u primu batch di scenarii tipici di l'applicazione di a fabricazione additiva da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione!

U 2 d'aostu, a Prima Divisione di l'Industria di l'equipaggiu (Divisione di Manufacturing Intelligente) di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione di a Republica Populare Chine.

Prismlab a "Lettera da l'Uffiziu Generale di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione nantu à a Raccolta di Scenarii Tipici di Applicazioni di Manufacturing Additive" (Uffiziu di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione Circular [2022] No. 57), è publicà a lista di scenarii d'applicazione tipici di a fabricazione additiva per esse selezziunata à u publicu.Prismlab China Ltd. (in seguitu chjamatu Prismlab) hè stata scelta cun successu affittendu i so vantaghji!

Link à l'articulu:

Annunciu nantu à a lista di u primu batch di scenarii di applicazioni tipiche di fabricazione additiva (miit.gov.cn)

1

I scenarii tipici di l'applicazione di a fabricazione additiva sta volta copre i quattru campi principali di l'industria, u trattamentu medico, a custruzzione è a cultura, chì implicanu decine di scenari d'applicazione tipici strettamente ligati à a vita, cum'è medicina dentale, stampa micro-nano di micro-dispositivi, industria di l'aviazione. , a fabricazione di u mutore, a calzatura, etc., e categurie selezziunate è cumpagnie ligate sò assai rappresentative è simboliche.

A rappresentanza di e cumpagnie selezziunate in i so rispettivi sottocampi,

Prismlab hà una forte influenza in a stampa di l'apparecchi ortodontici persunalizati - a produzzione di massa persunalizatu di stampi dentali ortodontici.

I stampi dentali ortodontici sò altamente persunalizabili, è l'infurmazioni di dati dentali di ogni persona varieghja da persona à persona, cusì ogni muffa dentale deve esse persunalizatu per a produzzione.Inoltre, i pruduttori di l'equipaggiu sò ancu obligati à avè batch 3D A capacità di stampà pò cuntrullà in modu efficace i costi di produzzione in questu modu.L'equipaggiu di stampa 3D di prismlab risolve perfettamente i prublemi sopra, è questu hè u cuncettu di serviziu corporativu di prismlab - risolve i prublemi individualizzati cù i mezi industrializzati.Per mezu di sta serie di misure di ottimisazione, pò aiutà efficacemente à i clienti corporativi per ottene "riduzzione di costu è aumentu di l'efficienza".U scopu hè di ottene a produzzione di stampa 3D di massa.


Tempu di Postu: Aug-18-2022