• intestazione

Prismlab face una apparizione perfetta in l'esposizione in linea di Formnext Digital Days

Urganizata da Messe Frankfurt, una sucietà di mostra tedesca, formnext hè una fiera internaziunale leader di a fabricazione additiva è a pruduzzione industriale intelligente di a prossima generazione.Ogni annu, espositori di tuttu u mondu mostranu una gamma completa di soluzioni di cuncepimentu è software, cumprese materiali, fabricazione è pruduzzione additiva, pretrattamentu è post-trattamentu, R & D è fornitori di servizii.Cum'è un avvenimentu di l'industria, formnext aiuta l'imprese à migliurà l'efficienza di a produzzione è à mantene l'ultime tecnulugia.Affettatu da l'epidemie internaziunale, formnext hà decisu di tene Formnext Digital Days in linea da u 30 di nuvembre à u 1 di dicembre, chì furnisce una piattaforma eccellente per a fabricazione additiva, stampa 3D, prototipazione rapida, fabricatori di stampi, i so fornitori è i so partenarii per cuntattà i clienti di destinazione.

10027

Cum'è un principale fabricatore di stampa 3D in Cina, Prismlab hà purtatu i so prudutti stellari: serie rapid-400, serie rapid-600, serie Acta macchine di taglio automaticu, ecc. i pari in casa è in l'esteru è a so forte determinazione di cumpete cù i giganti internaziunali di stampa 3D nantu à a stessa piattaforma.

10538

Per risponde à i bisogni di l'esibizione, i prossimi ghjorni digitali furnisce una larga gamma di servizii digitale, cumprese a presentazione di l'espositori in a sala di mostra (prodotti, informazioni, video, funzione di chat, generazione di lead / tracking di lead), accoppiamentu intelligente, tutti i participanti. sò supportati da l'AI, i media streaming in tempu reale è u pianu di supportu à dumanda è u cuntenutu di i webinars, è ancu l'arrangiamentu / l'assignazione di appuntamenti per riunioni in linea cù espositori.
Ancu se formnext digital days hè una mostra in linea, a so popularità ùn hè micca menu di quella di una mostra offline.Hà attrattu parechji clienti d'oltremare per visità a pagina iniziale di Polyson per discutiri prublemi di cooperazione cummerciale cum'è a stampa 3D è l'equipaggiu di stampa 3D.
Sempre aderendu à a missione di "vivere per a digitalizazione dentale", Prismlab hà travagliatu continuamente in i campi di a fabricazione additiva, a stampa 3D è cusì, è hà avanzatu in a strada di l'esplorazione scientifica è tecnologica!


Tempu di Postu: Jul-08-2022