• intestazione

Rapportu globale di spedizioni di stampanti 3D: e spedizioni di u terzu trimestre sò cascate di 4% in 2022, ma i rivenuti anu aumentatu di 14%

U 10 di ghjennaghju di u 2023, i dati publicati recentemente da CONTEXT, un istitutu di ricerca di stampa 3D, anu dimustratu chì in u terzu trimestre di u 2022, u voluminu tutale di spedizioni di stampanti 3D glubale hè cascatu di 4%, mentre chì i rivenuti di vendita di u sistema (equipaggiu) anu aumentatu. da 14% durante stu periodu.
Chris Connery, direttore di l'analisi globale in CONTEXT, hà dettu: "Ancu se u voluminu di spedizione distampanti 3Dà diversi livelli di prezzu varieghja assai, i rivenuti di u sistema anu aumentatu cumparatu cù un annu fà.
U rapportu mostra chì u voluminu di spedizione industrialestampanti 3Daumentatu da solu 2%, di quali stampanti 3D di metallu aumentatu da 4% è stampanti 3D polimeri industriali diminuite da 2%.A causa di l'influenza cumuna di a dumanda è a catena di supply, i spedizioni di classi prufessiunali, persunali, kit è hobby diminuinu da - 7%, - 11% è - 3% annu annu.Per quessa, a crescita di l'industria di stampa 3D in questu trimestre hè più ligata à i rivenuti chè a crescita di a spedizione.
A pressione inflazionistica glubale hà purtatu à l'aumentu di i prezzi di l'equipaggiu à tutti i livelli, sustenendu cusì a crescita di l'ingudu.I pruduttori di metalli di qualità industriale anu ancu benefiziu da u cambiamentu di a dumanda di machini più efficaci è produttivi di novu è prumove l'aumentu di l'ingudu di l'industria.Per esempiu, l'attrezzatura di fusione di polveri metalliche hà più laser è efficienza più alta, chì ponu ottene una produzzione più alta.
微信图片_20230111095400

△ Spedizioni di u sistema di stampante 3D glubale è cambiamenti di redditu (divisu in passatempi industriali, di design, prufessiunali, persunali, suite è persunali secondu u gradu di prezzu).Comparazione trà u terzu trimestre di u 2022 è u terzu trimestre di u 2021;Comparate u terzu trimestre di u 2022 cù u primu trimestre.
Equipamentu industriale
In u terzu trimestre di u 2022, e caratteristiche di e spedizioni di l'equipaggiu industriale:
(1) A forte crescita di u sistema di depositu di l'energia diretta di metalli hè in parte per via di l'emergenza di u novu fabricatore Meltio;
(2) A dumanda di u sistema di fusione di polveri metalliche cuntinueghja à cresce, soprattuttu in Cina.
Duranti stu periodu, a Cina ùn era micca solu u mercatu più grande di u mondu (35% di l'industriale di u mondu).stampanti 3Dsò stati spediti in Cina), ma anu vistu ancu una crescita più altu (+34%), più altu ch'è l'America di u Nordu o l'Europa Occidentale.
Chris Connery hà dettu: "Molte cumpagnie di stampanti 3D famose anu fattu licenziamenti perchè a dinamica di l'industria hè diversa da a situazione à u principiu di l'annu.Alcune imprese anu affruntà sfide in a catena di supply, chì impedisce a so capacità di furnisce più equipaghji, mentre chì altri sò affettati da a dumanda stagnante ".
In u timore di a ricessione ecunomica chì vene, certi mercati finali riduzzione di e spese di capitale cum'è una misura di precauzione finu à chì a situazione macroeconomica glubale si stabilizza.
EOS tedesca, u capu di u mercatu industriale, hà u più altu ingressu di u sistema (equipaggiu) in questu livellu.U so tassu di crescita di i rivenuti hà assai sopra à u voluminu di spedizione.L'ingrossu di u sistema hè aumentatu di 35% annu à l'annu, mentre chì u voluminu di spedizione hè aumentatu solu da 1%.

微信图片_20230111095410
△ Spedizioni di u sistema industriale globale per materiale (polimeru, metallu, altri).Comparazione trà u terzu trimestre di u 2021 è u terzu trimestre di u 2022
Equipamentu prufessiunale
In a categuria di prezzu prufessiunale, u voluminu di spedizione hè diminuitu da - 7% cumparatu cù u terzu trimestre di 2021. U voluminu di spedizione di stampanti FDM / FFF diminuite da - 8%, è quellu di stampanti SLA diminuite da 21% cumparatu cù un annu fà. .U voluminu di spedizione di FDM era relativamente stabile in u terzu trimestre, chì era solu - 1% più bassu di quellu di u listessu periodu in 2021, ma u voluminu di spedizione di SLA era diversu, chì era - 19% più bassu di quellu di 2021. Ultimaker (MakerBot è Ultimaker appena fusionati) pruduce stampanti prufessiunali è persunali, cù una parte di u mercatu di 36% à questu livellu di prezzu, ma in generale, u voluminu di spedizione à questu livellu di prezzu hè diminuitu da - 14%.In u terzu quartu di u 2022, UltiMaker è Formlabs (i so spedizioni di unità anu ancu diminuitu) rapprisentanu u 51% di i rivenuti di u sistema prufessiunale globale.Nexa3D hè a nova cumpagnia per unisce à sta categuria in questu trimestre, è a so spedizione di stampanti Xip hè in crescita.
Borse persunali è pezzi di ricambio è equipaghji per hobby
Dapoi l'epidemie di COVID-19, a crescita di sti mercati low-end hà rallentatu significativamente, è i pezzi persunali è di ricambiu è i campi dilettanti cuntinueghjanu à esse duminati da una cumpagnia chjamata Chuangxiang, u capu di a quota di mercatu.Duranti stu periodu, i spedizioni persunali cadunu da - 11%.I spedizioni di pezzi di ricambio è passatempi sò diminuite da - 3%, - 10% più bassu di quellu in u terzu trimestre di u 2020 (à l'iniziu di a pupularità di COVID-19) è si sò fermati nantu à a basa di 12 mesi di seguimentu (in crescita). 2%).Un puntu impurtante hè l'emergenza di Bambu Lab (Tuozhu), chì hà iniziatu a spedizione in u terzu trimestre di u 2022, è hà riunitu cù successu 7,1 milioni di dollari americani nantu à a piattaforma Kickstarter, cù 5513 pre-ordini di circa 1200 USD ognunu.Prima, solu duie stampanti 3D eranu megliu crowdfunding, Anker ($ 8.9 milioni) è Snapmaker ($ 7.8 milioni).


Tempu di Postu: 11-Jan-2023