• intestazione

Felicitazioni à Prismlab per esse sceltu cum'è u quartu batch di cumpagnie specializate, speciali è novi "Little Giants" in Shanghai!

L'8 d'Aostu, a Cummissione Municipale di Ecunumia è Tecnulugia di l'Infurmazione di Shanghai hà publicatu "Annunziu nantu à a Lista di u Quartu Batch of Specialized, Specialized and New "Little Giants" in Shanghai è a Lista di u Primu Batch of Specialized, Specialized and New ". Little Giants", Prismlab China Ltd. (in seguito denominata Prismlab) hè statu sceltu cù successu!

2

I "Little Giants" di specializazione è specializazione sò selezziunati da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione cù prestazioni eccezziunali in quattru aspetti: specializazione, raffinamentu, specializazione è novità.Debule in l'industria, migliurà u livellu di mudernizazione di a fundazione industriale è a catena industriale avanzata, è furnisce un forte sustegnu per prumove u sviluppu ecunomicu d'alta qualità è custruisce un novu mudellu di sviluppu.Hè una nova forza per u mo paese per ottene un paese di fabricazione forte.

prismlab s'impegna à furnisce un batch continuustampa 3Dsuluzioni appiicazioni, è sta lista hè una manifestazione concreta di e so capacità di fabricazione è influenza corporativa.

3

prismlab hè principarmenti impegnati in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di stampanti 3D di polimerizzazione di luce à alta velocità.U persunale di ricerca è sviluppu tecnicu di a cumpagnia conta quasi 60%.Dapoi u 2013, prismlab hà utilizatu a so accumulazione in a tecnulugia fotosensibile è l'esperienza di pruduzzione di massa per sviluppà cù successu a so tecnulugia di stampa 3D fotopolimerizzabile MFP originale, è nantu à sta basa, hà sviluppatu una seria di sistemi di prototipazione rapida 3D, è Matching resina fotopolimerizzabile. materiali, i prudutti sò venduti in più di 50 paesi è regioni in u mondu.

Cum'è una sucietà di stampa 3D guidata da a tecnulugia, prismlab hà superatu parechje difficultà tecniche cù a so propria forza, è hà ottenutu decine di tecnulugii patentati core.

In l'ultimi cinque anni, hà presidutu è cumpletu grandi prughjetti di ricerca domestica cum'è "Programma Naziunale di R & D / Micro-Nano Structure Additive Manufacturing Process and Equipment" è "Dental 3D Printing Intelligent Service Project".

Hà fattu successi notevuli in u campu di a stampa 3D, è hè diventatu gradualmente in una spina per prumove u sviluppu di a tecnulugia di stampa 3D domestica!


Tempu di Postu: Aug-18-2022