• intestazione

Prismlab C round finanziamentu di 200 milioni di yuan per accelerà l'aghjurnamentu di l'industrializazione di stampa 3D

Stampa digitale 3D(1)

--------Recently, u primu fornitore di China di suluzioni di l'applicazioni digitale di stampa 3D - prismlab China Ltd. (in seguitu chjamatu "prismlab") hà annunziatu chì hà finitu un C round di finanziamentu di 200 milioni di yuan.Questa volta di finanziamentu hè stata guidata da Qiming Venture Partners, è l'azionisti originali, BASF Ventures è Jinyu Bogor, si sò uniti à l'investimentu, è Duowei Capital hà agitu cum'è u cunsigliu di finanziamentu esclusivu.

Questa volta di finanziamentu serà principalmente aduprata per l'espansione ulteriore di l'affari di a cumpagnia in casa è in l'esteru, cumprese l'aghjurnamentu è l'iterazione di a linea di produttu esistenti, l'espansione di a fabbrica, l'intruduzioni di talenti in relazione à l'imprese micro-nano 3D è u ricerca è u sviluppu di novi ticnoluggìa dâ, etc., à rinfurzà a so propria forza tecnica è rinfurzà a cumpagnia.Posizione di punta in l'industria di l'applicazione digitale di stampa 3D.

Fundatu in u 2005, prismlab hè unicu in u campu di a medicina dentale cù e so soluzioni di riferimentu in u campu di l'ortodonzia è una applicazione cumpleta in ciclu chjusu di a tecnulugia digitale dentale.Cumminendu i so vantaghji in a stampa 3D, cù l'equipaggiu di stampa 3D cum'è u core, hà lanciatu una suluzione cumpleta di bretelle ortodontiche invisibili.Attualmente, sta suluzione hè diventata a prima scelta per l'imprese ortodontiche invisibili in Cina, cù una quota di mercatu di più di 60%.

À u listessu tempu, prismlab sviluppa attivamente u sistema digitale di denture.Dapoi u 2020, hè stata prufondamente implicata in l'industria di a fabricazione di dentiere, cumminata cù e so caratteristiche di u produttu è una ricca sperienza in u prucessu di produzzione di massa 3D, è hà lanciatu un sistema digitale di fabricazione di fabbrica di dentiera per prumove a trasfurmazione di dentiera à a digitalizazione intelligente.L'integrazione più avanzata di a fabricazione additiva è a fabricazione intelligente pò aiutà in modu più efficace à i clienti corporativi à ottene l'ubiettivi di sviluppu di trasfurmazioni digitale, riduzzione di costi è rinfurzà l'efficienza.L'affari hè statu ricunnisciutu da i clienti principali in e regioni maiò di u paese, serve centinaie di clienti di l'industria.

Attualmente, prismlab hà una varietà di equipaghji di stampa 3D utilizati in diversi campi, è ancu una varietà di materiali di resina persunalizati sviluppati cumuna cù u giant mundiale di l'industria chimica BASF (BASF).paesi è regioni.

Dapoi u 2015, prismlab hà sviluppatu successu una tecnulugia di micro-scanning sub-pixel (SMS) cù u livellu internaziunale di punta è i diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, è appiicatu cù successu sta tecnulugia in u prucessu di sviluppu di produttu di stampanti 3D foto-curing di grande furmatu.Hè superatu u prublema tecnicu chì hè difficiule di cumminà a stampa di grande formatu cù a stampa d'alta velocità è di alta precisione, cusì chì l'equipaggiu di stampa 3D pò migliurà assai l'efficienza di stampa nantu à a basa di risponde à i requisiti di precisione, è hè tecnicamente. pussibule per a stampa 3D per entra in a produzzione industriale.

Beneficiendu di l'accumulazione tecnica di a cumpagnia in u campu di a stampa 3D, Prismlab hà sviluppatu una serie "Rapid" di equipaghji di stampa 3D è supportu materiali di stampa nantu à questa basa.Hè favuritu da i clienti per via di i so vantaghji significativi di u costu cumpletu bassu, è entra rapidamente in u repertoriu di i principali pruduttori di l'equipaggiu di stampa 3D.

L'innuvazione tecnologica hè a forza motrice inesauribile per u sviluppu di prismlab.A cumpagnia hà ottenutu successivamente decine di brevetti di tecnulugia di core.In l'ultimi cinque anni, hà presidutu è cumpletu u prugettu "Programa Naziunale di R&D Chjave - Micro-Nano Structure Additive Manufacturing Process and Equipment", "Dental 3D Printing Intelligent Service Project" è altri grandi prughjetti domestici.U prughjettu di ricerca hè statu sceltu cù successu in a lista "National Specialized Special New Little Giant Enterprise" è "Shanghai Little Giant Project Cultivation Project", diventendu una di e pochi imprese di stampa 3D in Cina chì combina strettamente l'innuvazione tecnologica è l'industrializazione.Derivatu da a forza tecnica in u campu di a stampa 3D, prismlab hà purtatu à compie u pianu di ricerca è sviluppu chjave di u Ministeru di a Scienza è Tecnulugia, è hà lanciatu l'equipaggiu di stampa 3D di a serie MP micro-nano cù brevetti internaziunali è tecnulugia più avanzata.L'efficienza di stampa hè più altu ch'è quellu di i prudutti simili in l'industria.quasi centu volte.

Attualmente, prismlab esplora attivamente a strada di l'innuvazione tecnologica è l'applicazione industriale digitale è attrae gradualmente l'attenzione da u mondu esternu.Cù u sustegnu di l'imprese ben cunnisciute è istituzioni d'investimentu cum'è Q Venture Capital, Fundatore Hezheng è Manheng Digital, u sviluppu di Prismlab hà apprufittatu di u ventu di u livante è hà ufficialmente intrutu in una tappa di sviluppu rapidu.

Hou Feng, fundatore è CEO di prismlab, hà dettu: "Cù u sustegnu di l'amichi di tutti i campi di a vita, prismlab hè basatu annantu à l'innuvazione.Tecnulugie relative à a stampa 3D, fucalizza nantu à risolve i prublemi di l'applicazione industriale di a stampa 3D da i mezi industrializati, per "divintà l'impresa di stampa 3D di u mondu".Cù l'aiutu di Qiming Venture Partners, BASF è altre eccellenti istituzioni d'investimentu è azionisti, prismlaber pò liberà più potenziale, è implementà gradualmente i piani di sviluppu di prismlaber in relazione à a stampa 3D.Hè più difficiule di sviluppà a tecnulugia., micro-nano più avanzatastampa 3Dè altri sub-campi, per prumove a popularisazione di l'applicazioni cummerciale di stampa 3D, è sforzà di diventà u primu fornitore di servizii di stampa 3D in u mondu ".

Hu Xubo, partner managing di Qiming Ventures, l'investitore principali in questa volta, hà dettu: "prismlab hè u principale fornitore di soluzioni di stampa industriale 3D in Cina, u primu equipamentu di stampa 3D chì pò esse usatu per a produzzione continua di massa, è a so attività ortodontica hà mantinutu. A pusizione n ° 1 di l'industria per parechji anni. Prima, hè diventatu u fornitore esclusivu di parechji pruduttori ortodontici invisibili. Inoltre, a cumpagnia ghjoca ancu un rolu impurtante in l'applicazioni industriali cum'è i servizii medichi digitali è a fabricazione intelligente, aiutendu più corporativu. i clienti à ottene servizii di trasfurmazioni digitale.Aspittavamu à prismlab Guidatu da a tecnulugia è guidatu da u mercatu, pudemu cuntinuà à aumentà l'innuvazione è a ricerca è u sviluppu in a stampa 3D tradiziunale, a stampa micro-nano 3D, a fabricazione di precisione è altri campi, aiutanu a China's. trasfurmazioni manifattura è aghjurnamentu industriale, è cuntinuà à furnisce servizii high-di qualitàà i clienti globali ".

Qin Han, capu di BASF Ventures China, hà dettu: "prismlab hè a prima cumpagnia d'investimentu direttu di BASF Ventures in Cina in 2018, è avemu travagliatu vicinu per quasi quattru anni. Dopu à parechji anni di crescita, a cumpagnia ùn hè micca cuntentu cù i successi ch'ellu hà fattu, è cuntinueghja à affruntà difficultà. In basa di cunsulidà a pusizione di punta di basa di l'attività ortodontica, hà allargatu a catena industriale è hà allargatu cù successu altre applicazioni in u campu di l'odontoiatria medica, riflettendu a prufessionalità è l'esecuzione. di a squadra di gestione. In u futuru, avemu da cuntinuà à furnisce i risorsi industriali intornu à a tecnulugia core di prismlab è l'affari, è aspittàvanu u sviluppu più veloce di a cumpagnia è i successi più alti in u campu di a fabricazione additiva micro-nano ".

Li Hongsen, cumpagnu di Jinyu Bogor, hà dettu: "Prismlab hè un layout impurtante di Jinyu Bogor in l'industria orale upstream. A cumpagnia s'appoghja cumplitamenti nantu à a so propria tecnulugia per affruntà i prublemi chjave, è hà presentatu u cuncettu di serviziu innovativu di" risolve l'individuu. prublemi cù l'industrializazione ", è l'hà riesciutu à mette in pratica. Per l'applicazione pratica di i prudutti. Fornisce servizii digitale in batch continuu in a scena altamente persunalizata di stampa 3D ortodontica invisibile, chì riduce in modu efficace i vari costi di l'imprese di i clienti è rompe u collu di bottiglia di efficienza di pruduzzione digitale orale. Da u sviluppu à longu andà di formati di cummerciale Da un angulu, sustenemu u mudellu di sviluppu di prismlab è sò ottimisti nantu à e so prospettive di sviluppu futuru ".

Zhou Xuan, partner fundatore di Duowei Capital, hà dettu: "L'industria di stampa 3D hà sempre avutu a cuntradizione trà a qualità di stampa, a precisione è a velocità, è a tecnulugia di micro-scansione sub-pixel sviluppata da prismlab hà risoltu perfettamente u più grande puntu di dolore tradiziunale. A stampa 3D hà ottinutu una grande dimensione di stampa, è ancu una alta precisione di 2 μm è una alta efficienza di produzzione.Per mezu di sta volta di finanziamentu, l'applicazione è a prumuzione di u mercatu di a tecnulugia core basata in piattaforma di a cumpagnia in a direzzione di micro- a fabricazione nano additiva pò esse promossa rapidamente ".

In u futuru, prismlab sfrutterà ancu i so vantaghji unichi in a produzzione di massa di stampa 3D, farà chì a stampa 3D serve scenarii d'applicazione, differenzia l'industrii tradiziunali è svilupperà cù u sviluppu di l'utilizatori di l'industria.Credu chì attraversu stu finanziamentu successu, cù u sustegnu di tutti, prismlab hà da pudè avanzà rapidamente nantu à a strada di diventà l'applicazione cummerciale di stampa 3D n ° 1 in u mondu, è fà cuntributi dovuti à u sviluppu di l'industria di stampa 3D di China.


Tempu di Postu: Set-02-2022